Senior consultant workforce management

Kom jij als senior consultant workforce management het team van AWVN versterken?
Als consultant adviseer jij onze leden over met verve over werktijdregelingen buiten de reguliere tijden om. Je hebt oog voor werknemer en werkgever want duurzaam en vitaliteit staat voorop. Je bent een analytisch persoon en je bent kundig met data. Jij geeft de juiste adviezen die je goed hebt doorgerekend waardoor onregelmatig werk steeds plezierig blijft. Als dat je aanspreekt word jij dan onze nieuwe

Senior Consultant Workforce management (32-40 uur p/w)
Standplaats Den Haag, landelijke functie.

Over AWVN
Met meer dan 750 individuele ondernemingen en bedrijfstakken is AWVN de grootste werkgeversvereniging van Nederland. Samen streven we naar het meest productieve, veerkrachtige en inclusieve land van Europa. Bij AWVN geloven we in vooruitgang door innovatief werkgeverschap. We adviseren werkgevers over de ontwikkeling van hun organisatie, medewerkers en arbeidsvoorwaarden, en bereiken daarmee meer dan vijf miljoen medewerkers. Constructieve arbeidsverhoudingen vormen de kern van onze filosofie.

Wat houdt de functie in?
Werktijden zijn naast beloning en pensioen belangrijke arbeidsvoorwaarden voor werknemers. Als consultant workforce management adviseer je bedrijven over werktijden buiten de gangbare werktijden. Denk hierbij aan medewerkers die werken in ploegendienst of in onregelmatige diensten. Het adviseren over werktijden houdt meer in dan het maken van een rooster. Het vraagt om een advies waarin vitaliteit en duurzame inzetbaarheid essentiële pijlers zijn.

Je opereert in een omgeving waar de belangen van werkgevers en werknemers rondom het onderwerp arbeidstijden en planning groot en soms tegengesteld kunnen zijn. Om te komen tot een gefundeerd advies is het van belang rekening te houden met de verschillende belangen en perspectieven. Onderbouwing door de juiste data en analyse helpt jou om een objectieve dialoog te voeren en toe te werken naar een zo goed mogelijk advies voor zowel werkgevers als werknemers. In dit speelveld schakel je op verschillende niveaus en creëer je draagvlak door je verbindende en objectieve manier van werken en adviseren. Je werkt veelvuldig samen met onze Arbeidsvoorwaarden adviseurs, Beloningsadviseurs en het team Juridische zaken.

Het team
Ons team Arbeidstijden bestaat uit twee senior-adviseurs en een adviseur. Het team opereert zelfstandig, maar vanuit een sterke basis en verbinding met de overige expertises binnen AWVN. Word jij ons nieuwe teamlid?

Wat ga je concreet doen?

  • Acquisitie van nieuwe opdrachten
  • Analyseren van data rondom werkaanbod en beschikbaarheid.
  • Ontwerpen van dienstroosters en werktijdensystemen op strategisch niveau.
  • Analyseren en opstellen van arbeidvoorwaarden rondom tijd en beloning.
  • Expertmatige ondersteuning van projecten rondom werktijden.
  • Advisering vanuit wet- en regelgeving (Arbeidstijdenwet, cao/avr).
  • Advisering afgewogen vanuit verschillende belangen, met oog voor korte en lange termijn.

Wat vragen we van jou?

  • WO werk- en denkniveau;
  • Ruime ervaring in het expertisegebied;
  • Ruime ervaring in de consultancy;
  • Commerciële vaardigheden
  • Analytisch en cijfermatig inzicht;
  • Goede communicatieve en schriftelijke vaardigheden;
  • Je schakelt makkelijk op verschillende niveaus, weet je advies gefundeerd en op natuurlijke wijze over te brengen.

Wat bieden we jou?
Werken bij AWVN betekent dat we investeren in jouw werkplezier, vitaliteit en ontwikkeling. AWVN organiseert interessante en leuke bijeenkomsten tijdens het jaar zoals opleidingsdagen, webinars, de jaarlijkse barbecue, een kerstbijeenkomst en een inspirerend jaarcongres. Je komt te werken in een gezellig team met behulpzame collega’s. Daarnaast krijg je van ons uiteraard een mooi pakket aan arbeidsvoorwaarden:

  • Een jaarsalaris in schaal 12 (€ 77.798, - tot € 111.138, -) gebaseerd op jouw kennis en ervaring;
  • In het jaarsalaris zit een PKB-budget van 23,4017%, bestaande uit vakantiegeld, een dertiende maand, werkgeversbijdrage ziektekosten, werkgeversbijdrage PKB; wat ook in te zetten is voor allerlei ontwikkel- en gezondheidsdoelen;
  • 30 vakantiedagen bij een fulltime arbeidsovereenkomst;
  • De mogelijkheid om 10 extra vakantiedagen te kopen;
  • Een leaseauto;
  • Werklaptop en werktelefoon;
  • Een eigen Academy met collectief opleidingsbudget;
  • Fitness in de Malietoren;
  • De mogelijkheid om hybride te werken;
  • Thuiswerkfaciliteiten.

Is dit een baan voor jou?
Stuur dan je C.V. en een korte motivatie naar directie@happycapitalhrm.nl , we nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Heb je vragen?
Neem contact op met Annelies van Toledo 06 – 51803446 als het gaat om de procedure en verdere vragen.

Maak direct een afspraak

  • Meer dan 30 jaar ervaring
  • Lange termijn en kwalitatieve oplossingen
  • Deskundig team in voorbereiding en uitvoering
  • Persoonlijk contact
  • Van medewerkers, ambassadeurs maken!