Teamcoördinator bij een dienstverlenend technisch bedrijf
Happy Capital HRM zoekt voor haar opdrachtgever met spoed een teamcoördinator (affiniteit met techniek is wenselijk).
Bij onze opdrachtgever draait alles om het verbeteren van het dagelijks leven. Of het nu gaat om snel en stabiel internet, een warme douche na een lange dag of zorg aan huis – zij zorgen ervoor! Ze zijn actief in de telecom-, energie- en zorgsector en werken samen met topmerken zoals Vodafone, Ziggo, Odido en Comfort Partners. Dankzij hun netwerk van gespecialiseerde monteurs en verpleegkundigen helpen ze jaarlijks ruim 1 miljoen mensen. En daar zijn ze trots op! Hun unieke aanpak zorgt ervoor dat de klantreis niet alleen soepel verloopt, maar ook leuk en moeiteloos is.
Wat ga jij doen in jouw rol als teamcoördinator?
Jij bent dé schakel tussen hun externe monteurs, het kantoor en het werkveld. Je zorgt ervoor dat projecten en pilots soepel verlopen, onderhoudt sterke relaties met monteurs en bewaakt de klanttevredenheid. Dankzij jouw inzet verbeteren ze continu onze dienstverlening en zetten ze strategische groei in gang:
Projecten & Pilots:
- Leiden en beheren van operationele projecten en pilots;
- Monitoren van de voortgang en resultaten om continu te verbeteren;
- Samenwerken met Customer Succes Management om projectplannen te ontwikkelen.
Relatiebeheer & Motivatie:
- Fungeren als eerste aanspreekpunt voor externe monteurs.
- Organiseren van meetings en bijeenkomsten om de samenwerking te versterken.
- Actief monitoren van prestaties en monteurs motiveren met strategische incentives.
- Oplossingsgericht handelen bij uitdagingen en problemen.
Klanttevredenheid:
- Meten en analyseren van klanttevredenheid en hierop inspelen;
- Implementeren van verbeteringen op basis van klantfeedback;
- Ontwikkelen en uitvoeren van strategieën voor een optimale klantbeleving.
Beleid & Communicatie:
- Meewerken aan het ontwikkelen van beleid en handleidingen;
- Kennis en updates delen via interne kanalen;
- Opstellen en beheren van dashboards voor inzicht en rapportage;
- Strategische Verantwoordelijkheden;Signaleren van kansen voor procesoptimalisatie en kostenbesparingen;
- Meewerken aan de langetermijnstrategie;
- Trends en best practices analyseren om innovatieve oplossingen te implementeren.
Wie ben jij?
- Je hebt aantoonbare leidinggevende ervaring;
- Jij kan een team aansturen en zet mensen in hun kracht;
- Je bent minimaal 32 uur per week beschikbaar;
- Je hebt ervaring met projectmanagement en coördinatie;
- Je hebt affiniteit met onderhoudsdiensten en veiligheid. (je hoeft zelf echt niet technisch te zijn);
- Je beschikt over sterke communicatieve vaardigheden en een oplossingsgerichte instelling;
- Je bent proactief, gestructureerd en resultaatgericht;
- Je hebt hbo werk- en denkniveau.
Wat krijg je van ons?
- Een salaris tussen €3.272,- en €3.900,- per maand, afhankelijk van ervaring;
- Flexibel en hybride werken: deels thuis en deels op ons bruisende kantoor in Amsterdam;
- Onbeperkte vrije dagen (!);
- Ondersteuning voor jonge ouders en mantelzorgers met een 36 uurscontract;
- Sterke focus op persoonlijke en professionele groei met een jaarlijks opleidingsbudget;
- Een CO2-neutraal kantoor en reiskostenvergoeding met duurzame opties;
- Een hechte en inclusieve cultuur met toffe events en initiatieven zoals Team Green en Diversity & Inclusion.
Klinkt dit als jouw volgende uitdaging?
Zie je jezelf in deze rol en spreekt onze cultuur je aan? We zijn benieuwd naar jou! Enne... Twijfel je of je aan alle eisen voldoet? Gewoon solliciteren! We kijken samen of we een match zijn.
Neem je contact op met Annelies van Toledo?
Je kan bellen of appen naar 0651803446 of mailen naar annelies@happycapitalhrm.nl
Let’s connect!